10 april

Godmorgon ; )
Överaskade? : )
Det fanns en dator på hotellet, men jag ska åka till matchen om 10 minuter, så kan inte göra så mkt.. Men finns inte så mkt åh göra eftersom dom flesta sover klockan kvart i 8 på en lördagsmorgon, och jag kan inte spela facebook-spelen på den här datorn : /
Men då passar jag på o blogga!

Igår mötte vi nåt lag, kom inte ihåg vad det hette. 6-6 vart det, men vi skulle väl ha slagit dom.. Men det var vår första match i cupen och det är alltid så för oss.. Vi börjar komma igång på andra, tredje matchen...
Så idag hoppas vi på två vinster..
Dom lagen vi ska möta idag mötte varandra igår, och då förlorade dom vi ska möta först med 12-3. Så jag tror faktiskt att vi vinner den här, men andra matchen kanske blir lite tuffare ; )

När vi spelade USM förra året sov vi på hotellet vi bor på nu, fast vi bor på våningen under så rummen ser lite annorlunda ut. Utifrån ser hotellet rätt sunkigt ut, men det är rätt fint. Vi åt middag här igår, och det var jättegott.. : )

Jag har inte tagit så mycket bilder än, *oups* men jag får väl ta lite mer idag.
Vi ska på disco ikväll också, *jippie*!

Vi ska åka om 5 minuter, så jag får avsluta här : )

Vi ses imorgon antagligen, eller på måndag ^^

Haha, hejdå! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0