12 april

Hejhej! : ) (kl.22.40)
Nu är jag äntligen klar med SO:n!! Hoppas bara att jag inte skrivit fel någonstans p.g.a att jag är jättetrött.. Tänkte flera gånger bara gå och lägga mig i min säng och sova. Men nu är jag äntligen klar. Haha, jag är så stolt. Alicia trodde inte att jag skulle hinna. ^^
Det tog 4,5 timmar. Eller kanske 4 timmar och en kvart. Jag satt vid facebook några minuter också, chatta med Alicia.. Fast inte länge ^^

Dehär är den längsta tid jag någonsin har pluggat, i streck. Utan raster eller nåt sånt.. ; )
Jag såg t.o.m. felstavning i boken, dom hade glömt ett t. Haha, nu ska jag göra mig iordning och sova! Eller om 10 minuter kanske, ska bara skriva till alla jag känner hur duktig jag har varit : P
Haha, godnatt! : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0