12 april

Hej : )
Fredag:
Vi åkte lite efter halv 3 ner till Västerås. Jag, Mathilda, Julia och Jennie åkte i samma bil om det är någon som undrar ^^
Vi åkte direkt till skolan och bytte om. Sen var det raka vägen till Kristianborgshallen som vi skulle spela match i. Det gick väl sådär, 6-6 mot Tillberga IK.
Jag åkte direkt till hotellet med mamma, mormor och morfar. Jag duschade och sedan åt vi en god middag där, mums : )

Lördag:

Ställde klockan på kvart i 7, gick upp lite innan 7. Jag gjorde mig iordning och åt frukost. Sen, som ni säkert har sett så bloggade jag lite på hotellets dator innan vi skulle åka. Fast bara i 10 minuter.. : /
Sen spelade vi match mot Torsby IF och vann med 8-3. *Wiho!* ^^
Efter den matchen fick vi vänta i 2 timmar på att få förlora med 8-7 mot Kristianstad Handboll. :' (
Vi var mycket bättre än dom, men aja.. Vi gick fortfarande vidare till A-slutspel.. : )

Efter matchen drog jag tbx till hotellet där jag duschade och packade ihop alla mina saker. Jag skulle sova i skolan lördag-söndag..
På kvällen var det disco, i Bombardier Arena. Alla stod och fixade sig typ 4 timmar innan discot, och discot var rätt tråkigt jämfört med förra året.
Robin Bengtsson och Nicklas Hocker var iaf där. Nicklas suger men ändå fick han typ mer applåder o sånt.. : /
Haha, sen vid halv 11 åkte vi till skolan.

Vid halv 12 somna väl alla, sen skulle vi upp typ halv 7 på söndan.. :' (

Söndag: SUPERTRÖTT!!
Alla packade ihop sina grejor, sen drog vi till hallen.
Första matchen (åttondel) vann vi med 9-10 mot Irsta HF. Kvartfinalen förlorade vi mot HK Farmen med 12-7, HK Farmen vann också hela cupen..

Alla förutom Paula och Vickan åkte hem. Fast vi stannade såklart på Godisstoppet och på McDonald's. Förrförra och förra gången vi handlade godias där köpa jag för 100 kr, i söndags för 70 kr. Så nästa år kanske 50kr ? ; )

En liten mening till Julia:
Nästa gång du går på toa får du tvätta händerna, och inte sätta dina kissiga händer i min godisskål .. >.<


Bilder från helgen kommer, men nu MÅSTE jag verkligen plugga..! :' (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0