13 april

Hejsan! : )
Dålig uppdatering på sista tiden, jag vet. Men jag har tappat blogglusten lite, tror det är för att jag inte har något kul att skriva om.. + att jag inte har så många bilder att lägga in längre.. Men ni ska väl få bilderna (inte så hiimla många, men skit it ^^) från helgen nån gång..

Jag, Alicia och Linnea satte upp deras studsmatta. Så vi var ute o studsade ett långt tag innan jag drog hem o åt pannkakor. Kom hem för en timme sedan, då jag märkte att jag hade på mig Alicias strumpor.. Vi bytte strumpor för att förvirra Linnea när vi lekte lite, men vi bytte aldrig tillbaka .. x )
Haha, jag ska gå o lägga mig snart, tidigt.. Men jag är såååå himla trött..! Vill ha lov igen! ; )

Nu fick jag ett mejl från min lärare, så han har säkert skrivit nåt omdöme om mitt arbete jag gjorde klart igår.. Hejdå o dröm sött! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0