14 april

hejhej : )
Min statistik har verkligen gått ner.. Är väl inte så kul åh läsa en blogg som aldrig uppdaterar. Men jag har verkligen inte känt för att blogga, inge kul o bara sitta o skriva.. Men tråkig text får det bli denna gång med..

Efter skolan drog jag o Kimberley hem till Alicia.. Där gav vi hamsterungarna mat, bakade kladdkaka, studsade på studsmattan och körde vinken.. Juste, vi åt mat också.. Tomatsoppa som Linnea lagade, jättegott : )

Nu sitter jag här hemma o tänker på godis, vi har ju godis uppe i köket som jag köpte i söndags. Men det ska jag ju äta på lördag.. Eller fredag, fredagsgodis låter ju inte fel, bara man får säga lördagsgodis också : )
Men jag tror att jag kan hålla mig ändå tills dess, tror inte ni det ? : )
Vet ni föresten? Vi ska på bio med profilen imorgon, och vi får inte ha läsk/nåt åh äta till.. Sämst va ? :' (
Men jag kanske kan köpa nån liiten påse åh ha under västen, så ingen lärare ser (I) Men då får inte nån läsare säga något, shh!
Haha, nu ska jag spela lite dator. Sen drar jag till hallen och fotar lite när alla tränar.. För jag ska inte träna idag, säkert inte på fredag heller : /
Ska bli heelt frisk innan jag börjar träna igen ; )

SeYa! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0