18 april

Hejhej : )
Trodde ni att jag dött eller, nä : )
Men jag har inte orkar blogga, inte ens orkat plugga.. :' O
Vi har två prov imorgon + vi ska ta med information om en kändis på eng.. (har inte gjort de). Eng text+glosor tills på tisdag, no förhör onsdag och massa spanska tills på torsdag.. :' O
Jag kommer säkert dö innan torsdag..

Idag har jag bara slappat, vart så hiiimla trött.. Sov t.o.m. 3 (!!) timmar i eftermiddags.. Jag skulle väl ha pluggat massa, men jag har ärligt talat inte gjort så mycket..
Det ända som jag har gjort är: ätit godis, sett ett avsnitt av OTH, duschat, ätit middag, ätit paj med massa vaniljsås, bytt sängkläder+dammsugit, dra upp och ner rullgardinen.. Är väl bara de.. Juste, sovit också.. Men de har väl alla hoppas jag : )
Nu är jag dupertrött och fortfarande lite sjuk. Så jag ska borsta tänderna o sånt, sen går jag o lägger mig!! : )

GodnattiHatti! ; )



PS. JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER! : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0