2 april

hejhej! ^^
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska börja med.. Ska jag börja med att skriva att jag just nu sitter åh smaskar i mig massa godis, eller att jag ätit jättegod middag? : )
Det blir inte något av de.. ; )

När mamma lagade mat bestämde vi att vi skulle fira lite påsk med familjen ikväll. Alltså allt dedär med påskägg, godis.. och så.. Så jag och Wicky fick leta påskägg idag, hon fick ett litet med köttbullar och jag fick två stora med två goduispåsar, två tröjjor och ett par byxor.. Men kläderna ska bytas.. ; )
Wicky fick faktiskt också kyckling i maten + märgben.. Så det är inte synd om henne bara för att hon fick ett mindre påskägg ; )

Chattade med Emelie nyss, och hon sa att det var talang.. så hejdå!! : )

Lite knäppt inlägg va ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0