2 april

Hejhej, höll på att skriva "3 april" på rubriken.. Men det är 25 minuter kvar..

Vet ni vad jag kom på när det var reklam på talang? Att ni inte fått sett romme-bilderna.. Eller har ni det? Jag kommer faktiskt inte ihåg.. Så det är något jag ska kolla upp imorgon.. Eller så lägger jag bara in några bilder, bättre att ni får se dom en gång mer än en gång för lite.. ; )

Det typ dunkar i min hand.. Eller om ni vänder på er höögra hand, så ni inte ser naglarna.. Så kolla ni precis där handen slutar, precis innan armleden, innan armen börjar.. På andra sidan tummen, dvs vänster sida.. Där dunkar det! :' o
Men jag får väl sova bort de, inget man måste operera hoppas jag.. ^^
Tråkig humor? Min humor! : )

Stänger av datorn om en liten, liten stund.. Så godnatt! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0