2 april

Hejhej! : )
Kan ju börja med att berätta att jag inte är farmor, än : /
Men jag hoppas på att dom små krypen föds inatt, eller nu under dagen. Men vi bestämde att vi först ska kolla om det blivit några ungar på tisdag, när ungarna isf är 4 dagar. Så nu ska vi låta dom vara heelt ifred.. : )

Alicia skulle till sin farmor o farfar, så jag är hemma nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag funderade på att baka nåt kul.. Nåt påskigt, om det nu går ^^
Vad ska ni göra idag ? : )

Igår var jag och Alicia i djuraffären, vi skulle fråga lite om vi kunde lämna ungarna till dom om vi inte får dom sålda..
När vi var där passade vi på att besöka alla djuren, fåglarna, kaninerna, marvinen.. Och hamstrarna.. Tog lite bilder, men dom är tagna med mobilkameran så ni får ursäkta att dom inte vart så bra.. ^^

hihi, inte så roliga bilder ? ; )

Men här kommer en bild på mig, som påskkärring : o

Haha, inga kommentarer! : )

Nu ska det tas lite påskbilder på Bibo, igen! : )

Så håll utkik! : )

Kommentarer
Postat av: Ansie

Sötaste påskkärringen i världen. Kram

2010-04-04 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0