21 april

Hejsan! : )
Jag har börjat uppdatera mycketmycket dåligt som ni kanske vet 1-2 inlägg /dag.. Men alternativet är att lägga ner bloggen, och det vill ni väl inte ? ; )
Idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt framför datorn. Jag behöver heller inte plugga, fastän att jag har spanska glosförhör imorgon. Tränade igår och idag i skolan, så nu kan jag dom! ^^

Jag ska träna idag, iaf inomhus. Jag är fortfarande lite halvsjuk, men vi får se hur det går.. Känner jag att jag blir sämre får jag väl kolla på ist. Men det ska nog gå bra. 
Jag vet inte om jag ska börja göra mig i ordning, o komma dit halv 8, (vi börjar 8). För herrarna som egentligen ska träna innan oss har inte tränat innan oss på ett tag, så då kanske vi får planen tidigare ; )
Jaja, får se hur det blir. byter om nu iaf, sen får jag se när jag drar.. Måste me om skjuts också, om ni kollar ut så ser ni att vädret är lite sisådär .. : o ^^

SeYa later b*tches! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0