3 april

Hejhej, hoppas jag hinner skriva detta lilla inlägg på mindre än 8 minuter.. Annars får jag ändra till 4 april x )

Jag har borstat tänderna o sånt nu, så jag kan inte äta nå mer godis :' (
Men jag såg nyss att det låg 200 i påskägget jag fick av farmor o farfar.. *jihu!* ^^

Jag vill inte skryta, men jag får rätt mkt pengar av min släkt.. Speciellt när jag fyller år och på julafton.. Fick runt 4000 kr i julas tex.. + massa annat.. Lyckligt lottad helt enkelt : )
Haha, hur mkt får ni på julafton och födelsedagar? : )

Nu ska jag hoppa ner i säng och läsa min braiga bok! Hihi, ses imorgon.. Runt 10, fick order av Alicia att gå upp då : O
Haha, NattiPatti! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0