4 april

Hejhej *hihi*
Har inte bloggat mycket idag.. Har skyllt många gånger på att jag inte har något att skriva om.. Också denna gång..
Vad ska man skriva om, om man inte har något att skriva om ? : S

Jag vet inte riktigt om jag ska skriva om vad jag gör hela tiden.. Som nu sitter Alicia bredvid mig och viker ett kvitto.. Är det intressant? Nä, inte för er kanske..
Ska jag skriva lite mer om hur det går med hamstrarna.. Att vi lyssnade, och dom små krypen pep.. Tycker ni det är intressant? Om jag själv inte hade en hamster skulle jag inte tycka det var så intressant, det berör mig inte så mycket..
Ska jag skriva att jag och Alicia just nu slår på varandras lår ? Aa, det är kul.. : )
Haha, eller att Piga ligger-för första gången- i Alicias rum i timmar, och sover! : o
Hihi, det sista kanske inte är så intressant, och till er som inte vet. Piga är Alicias hund.. : )

Detta inlägg var inte så meningsfullt, men jag har än en gång lurat er på massa minuter.. *haha*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0