6 april

MorsningKorsning! : )
Idag är jag på glatt humör, solen skiiner in i mitt fönster.. Kanske blir sommar iaf ; )
Gick upp vid halv 9, tog en dusch och åt lite frukost.. Ska borsta tänderna o sånt snart, sen lite innan 10 åker jag till Mathilda.
Vi ska ju träna med Årsta lite senare idag, så duschar vi och äter där efter. Så jag måste packa också, bra att man har blogg. Då blir man påmind och massa saker så att man inte glömmer dom.. Tack! ^^

Ni vet hamsterungarna som jag la in bild på? Inte, då kan ni kolla HÄR! : )
Jag har en sån bild som visningsbild på msn, så trodde Jennie att det var mat :' (
Haha, nu ska jag fråga mig själv varför det inte kommit så mycket bilder på sistone, hejdå! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0