8 april

Hej. Gick in på kissies blogg och hittade en kommentar.

Såhär skriver hon:
Hej och välkommen in till min blogg! Bloggen handlar om mig, och mitt förflutna. Om hur jag rymde hemifrån som 14 åring och var rädd att djävulen skulle hitta mig. Om hur illa jag blev behandlad av både djävulen och myndigheterna. Detta är mina egna ord, och mina egna erfarenheter. Jag har valt att vara anonym till en början så tills vidare får ni kalla mig Nanna. Kontakt: [email protected]

Jag har läst alla hennes inlägg på första sidan, hon skriver jättebra.
Man får tårar i ögonen när man läser hur dåligt behandlad hon vart. Man blir påmind hur bra man har det.. Besök hennes blogg här och läs..!

Kommentarer
Postat av: Nanna

TACK !!



Ditt inlägg värmer mig ! Du har ett stort hjärta!!

2010-04-08 @ 14:15:25
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0