8 april

Godmorgon! Dem flesta är väl vakna nu? Jag har varit vaken i mer än en timme.. Orkade inte ens testa att somna om vid 10, så jag gick upp och åt lite frukost. Sen låg jag på golvet och läste tidning.

- Nä, jag brukar inte läsa tidningen... Men idag vart det så : )

Jag har inte så mycket bestämt idag, men jag ska ta det lugnt. Får inte bli mer sjuk tills imorgon.. Ska packa lite idag också.. Ta ut Bibo en längre stund och sitta vid datorn *hihi*

Vad ska ni göra idag? : )


Är det bara jag som har lagt märke till att jag inte lagt in så mycket bilder så sistone?
Men ni behöver inte vara ledsna eftersom det kommer bilder från helgen, efter helgen.. Tills dess får vi se om jag kan trolla fram några roliga bilder.. ; )


Kommentarer
Postat av: mysecreti

tråkig att du inte mår så bra. hoppas att du mår bättre snart :)

2010-04-08 @ 11:45:20
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej. Var med i min tävling om 500Kr i presentkort+en hemlig present. Om du tycker att det är intressant så kan du besöka min blogg och läsa om tävlings reglerna!



/Kram

2010-04-08 @ 13:45:02
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0