9 april

MorsningKorsning! : )
Jag är väl både nervös, stressad och glad.. ^^
Mest stressad, och det kan ju bero på en sak. Jag har inte börjat packa ännu.. : o
Varje gång jag ska någonstans, semester eller bara sova över hos någon kompis så är jag stressad över att jag kanske inte har med allt. Så jag ska skriva en lista på vad jag ska ha med mig nu, då ser man om man har med allt. Och man tänker inte "har jag pckat ner det, eller skulle jag göra det sist". För man stryker över det man packar ner.. Har ni testat det någon gång, eller packar ni bara ner allt som ni kommer ihåg..?

Idag är det mamma och pappas bröllopsdag, så dom fick ett presentkort på 200kr av mig. Så nu kan dom gå och kolla på bio ; )



Jag kommer nog inte blogga först på söndag, kanske. Jag vet inte när jag kommer hem på söndag, så mitt nästa inlägg kanske kommer på måndag.. Vi får se ; )

Nu måste jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0