18/2-10

GodKväll : ) 
Klockan är ju 20 så jag antar att man kan säga så ; )

Spelar spel med Jennifer på msn.. : ) Jättekul! Jag rekomenderar Tic-A-Tac Poker eller patiensduell x )

Nu äre iaf bara 1, 2, 3, 4 dagar kvar tills Kimberley ska sova över hos mig. Vi tänkte gå på bio, hon sover hos mej, vi vaknar och ÅKER TILL ROMME! : ) Jag tror det blir jättekul, ännu roligare när man åker dit med någon som man har roligt med annars också : ) < 3

Jag hyrde iaf skidor idag (sent ute ?!) så nu är det bara åh vänta.. ; o

Jag lägger in en bild på Rommes backar ; )


Hihi, det var en liten och suddig bild.. ; o
Aja, ni får nöjjja er med den.. Hörs senare : )'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0