21/2-10

hejhej!! : )

Jennifer åkte hem för ett tag sen.. Men vi var ju  ute och tog en massa bilder.. Över 500, första gången vi var ute.. Sen gick vi in och åt och samtidigt fixade med några bilder.. Sen gick vi ut igen, vi tog med en tennisboll också.. : ) 
Det är ju igen hård kramsnö så vi fick ha koll på vart vi kastade bollen så att den inte försvann i snön..
Men det gjorde den ända.. ; O Men vad kan man förvänta sig av oss.. inte att hålla reda på bollen iaf.. Så vi letade åh letade.. Tillslut efter ett låångt tag hittade Jennifer den.. : )

Jag kan ju inte lägga in alla 500 men jag lägger in ngr iaf ; ) Oocchh häär kommer dom! : )


Jag tar sats...

Jag flyger..

Jag förbereder för landning..

Och jag landar.. : )



Jag tar sats...

Mer sats!!

Jag flyyyger..!!!

Jag landar.. typ.. : )

*KNAK*

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJ!! H*lvete vad ont!"

Sen vart de inte mer bakåtvolter.. ; )
Men vi är ju så smarta så vi hitta på andra saker att göra där ute i kalla snön : )


Vi pussades.. : )

Vi hoppade.. normalt..; )

Vi tog bort snön under tassarna.. : )

Vi försökte styla : )

Jag tänkte "göra sina behov" när jag såg denna bilden.. Men vi kan säga att hon
försöker styla inför Wicky denna gång med .. : )

VI SPRANG! : D

.. och sprang!

..och ramla.. ; (


Så sköön bild alltså.. : )

Naaw, vad söta vi är : ) < 3

Vem har sagt att man inte kan sola utan sol ? -.-

Men Wicky då, kolla in i kameran.. ; )

Såja,  mycket bättre : )

VI HAR SÅ KUL HÄR NÄR VI SPRINGER!! : D

Hihi : )




Det vart ju inte så många inlägg denna helg, men mycket bilder vart de ju! : )

Vad har du gjort idag ? : )


Kommer säkert 1-2 inlägg senare idag.. : )



PS. Detta inlägg tog mig nästan 2 timmar att göra, så njuuut! : P




Kommentarer
Postat av: Jennifer :D <3

Hahahahhaha!! omg va jag garavde när jag såg dom där bilderna idag xd hahah vi hade de iaf kul xd 8D

2010-02-21 @ 22:38:16
Postat av: julia b

jätte fina bilder, speciellt på dig och wicky :)<3

2010-02-22 @ 20:02:02
Postat av: Erica

Aah, de hade vi Jennifer & tack Julia : ) < 3

2010-03-01 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0