21/2-10

Halloj i stugan! : )

Om ett dygn hoppas jag att Kimberley och jag sover som två stockar så att vi orkar gå upp vid typ 4.00 på tisdag.. ; )
Vi ska samlas vid parkeringen 5.45.. Rätt tidigt, men då får man ju åka en del också.. : ) Vi kommer hem halv 8 tror ja de var, så det är ju inte så sent..  : )

Kollade runt lite på internet och hitta några bilder på en kille som gått ner i vikt..
Det stod inget om det, men man kan väl gissa att han var jätte tjock, banta supermycket, opererade sig och vart STARK! x )




Säger godnatt nu, eftersom jag tror inte att det blir så mycket mer inlägg ikväll.. ; )

Ses imorgon bitti, men vad ska jag skriva om ? : s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0