27/2-10

Hej på er ! : )
Min andra inlägg för idag kom lite senare än vad jag trodde, sry.. : (

Till frukost åt jag jättegott bröd. Det vart t.o.m 3 st..! hihi : )

- Haha, vrf lägger jag ut en bild på bröd..?
- Det är kul ? : )


Lite senare.. efter 14 gick jag och kollade på herrarna (vinst) och damerna (förlust) i tyresöhallen.
Sen kom jag hem och fick i uppgift att borsta Wicky.. Hon tappar ju jättemycket hår 2 ggr om året.. Så just nu tappar hon supermkt hår x )


Om jag skulle fortsatt borsta skulle hon väl se ut som en nakenhund : s


Erica fick en idé..!
Jag tar kort på mina byxor jag sydde in på slöjden med systemkameran!! (I)

Fast det blir i ett annat inlägg : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0