16/2-10

Hejhej! : )

Eftersom vi hade studiedag idag så var jag hos Kimberley rätt länge. Vi skulle plugga en hel del eftersom jag vi eng (tills imorgon), spanska PROV (torsdag!!!), + matte & so! So gjorde jag klart, jag sparade allt på Kimberleys data för att sedan skicka till min so-lärare men när jag klickade på infoga fil så hittar jag den inte?!?! Antingen ligger den ngnstans på hennes data eller så sparades den inte. Jag blir så j*ävla arg eftersom jag satt i nästan en timme och jobbade klart!!! : O

Jaja, efter det så sprang jag till träningen (3minuter försenad !!), sen åkte jag hem, åt & duschade. Nu sitter jag här framför datorn. ska nog plugga lite tills imorgon.. : )

Lägger in en bild på min söta vovve : ) < 3










   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0