29 juni

Hejjsan på er alla ! : )

Sitter just nu på mitt rum med Alicia, hon ska sova här för andra gången ! ^^)
Har precis duschat, skönt. Var ju på träning kl. 7 i alby. 
 
Vill ni höra något joobbigt som hände idag påväg hem från träningen? *klart ni vill* ; )

Mitt i den långa backen från alby skulle jag testa hur låg växel man kunde ha. Cykeln har 21 växlar och det lägsta var 2 märkte jag. För när jag tog på 1 så hoppa kedjan, den stoora saken på bakhjulet. Ingen fattar säkert, men aja : )
Så jag försökte laga den, ringde Andreas också. Men det funkade inte. Som tur var kom en jättetrevlig tjej förbi (40-års åldern, hihi) och hjälpte mig. Så vi kom fram till att de hade pajat där bak : /
Men jag fick tvätta mig inne hos henne och vänta där med Alicia tills mamma kom med bilen. Lite kenpigt var det att få in cykeln i bilen, men tillslut var den inne och vi kunde åka hem. Men nu är min uppvärmningströja typ förstörd, likaså kedjan på bakhjulet : /

Har inte så mycket mer att säga nu, men vi ses säkert inom några korta dagar, eller timmar om ni har tur.. haha! sär jag är : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0