10 mars

Hej allihopa! : )
Nyss tagit en låång dusch! ^^)  Det behövde jag..
Jag kom i tid till träningen och det vart ingen jogging innan eftersom vi var för få.. Men sen visade det sig att vi var 11 st! Haha, Gabbi hade planerat för 5 st.. : )
Aja, vi fick iaf nya träningsoveraller, strumpor och vi ska få nya shorts (som jag redan har 2 par) och en ny väska..
Vi får allt gratis eftersom vi har så många sponsorer.. Hihi! Så TACK till alla som sponsrar oss! : )

Jag har fortfarand jätteont i min svanskota och jag har börjat få jätte ont på smalbenet.. Eller jag tror de iaf.. Utsidan låångt ner på benet.. Hihi.. där har jag iaf också ont.. :' (
Men jag kämpar på.. Klagar inte eller nåt.. Duktig jag är : )
Haha, nu ska ni få en bild.. Vet inte vad ni ska få.. Men något iaf ^^)
Jaa! Ni kan få en bild+min fina mask! : )

Bild tagen från Cassandaras fb ^^)
Haha, jag, Jocke åh Alicia där bakom!
Min näsa ser lite knäpp ut men jag har lösögonfransar på den.. Skulle likna raketer x )

Nu ska jag nog stänga av datorn, snart ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0