16 mars

Godmorgon! : )
Råkade somna om vid halv 7, vaknade upp 07.34. Men nu har jag äntligen ätit frukost, borstat tänderna, sminkat mej och gått ut med Wicky. Ska vara vid Tyresö kyrka (??) 08.55. Jennifer borde komma närsomhelst så ska vi gå dit tsm.. Men vi måste nog gå senast om 10-15 minuter.. : )
Men Jennifer är lite dålig på att passa tider så man vet aldrig, hon kanske kommer om nån timma eller två  ; )
Det har inte kommit bilder på länge, men jag ska ladda upp bilder från Romme.. Nån gång..
Ni ska iaf få ngn bild från kyrkan idag.. försten, får man fota där inte.. Jaa, de måste man väl få.. Haha, isf får ni nån bild.. Jag är så glad att jag hittade sladdarna.. Men ser ut såhär -.-' när jag tänker på att dom låg i skrivbordlådan ca 0 cm från mig just nu.. -.-'
Aja, får väl ringa Jennifer nu och kolla vart hon är.. Ses! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0