17 mars

Hejsan! ^^)
Jag kom precis hem från träning, hann också hämta Bibo bur hos Alicia.
Jag ringde till Alicia när jag stod och väntade på mamma.
A- Hej.
E- Hejhej
A- Vanilj hade typ rymt. Hon hade klättrat upp på Bibo bur.
E- Öh, okej. "Trodde de hade dödat varandra"
A- Mamma tyckte att vi skulle försöka para dom, så vi gjorde det. Och dom höll typ på i 40 min.
E- Ja! Kan jag komma till dej?!
A- Jag ligger i badet, men jag kan gå upp..
E- OKEJ : D

Men mamma ville helst hem, så vi åkte bara och hämtade Bibo. Så nu ska väl jag bli farmor då ; )
Haha, Alicia tog massa bilder och filmade så nu kan vi lägga upp lite på youtube, och såklart på bloggen : P

Men nu ska jag duscha..! Ses : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0