17 mars

Hejhej! : )
Har precis läst kissies blogg..
Jag gillar hennes blogg, men inte henns som person.
Jag gillar bara hennes blogg antagligen för att hon skriver ofta och om saker som inte händer en sj på ofta.. x )
Men nu ska jag lägga in bilder på vaniljochbibo.blogg.se från parningen igår.
Eller snarare från "försöket att para dom" igår. Det gick heller inte idag när vi gick hem på lunch-rasten...
Vi får väl ha lite tur, med tiden åh så..
Men om ni vill veta mer om de får ni gå in på våran blogg.. Fast vi inte har skrivit så mycket, men ändå..  ; )

Jag har träning idag.. om 2 timmar. Ska jogga också :' (
Har faktiskt ingen lust alls att träna...

Jag och mamma har iaf fixat ny klocka till mej idag.. Det var jättesvårt att välja för det var ingen klocka som jag verkligen föll för.. Men här får ni bild på den


Så, rätt fin va ? : )
Haha, gjorde om den lite snabbt och satte dit bild när den satt på min armled.. : )

Nu ska jag nog lägga in bilder på vaniljochbibo.blogg.se

Ses lite senare! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0