20 mars

Hejhej! Vart ingen bloggning imorse eftersom det vart lite stressigt.
Men matchen gick bra.. Vann med 16-12, mot polisen. JIPPIE! ; D

Jag har precis slörpat i mig en proteindrink, choklad.. Usch. Äcklig, men bra : )
Jag ska samlas 16.00 i Tyresö hallen. Ska döma kl. 16.30. Men ingen får komma! .. x )
Amanda och Elin skulle dömt matchen innan, men den vart inställd så det blir bara jag och Mathilda som får döma denna helg.. : )
Sen kommer släkten vid 18.00..
Det är väl inget mer som händer idag.. Ska bara sitta åh vänta tills klockan börjar närma sig 16.00 .. : )
Jag tror jag ska kolla på två avsnitt OTH.. Så BRA!! : D

Kommentarer
Postat av: natta

nu finns bilderna bloggarna helst vill glömma..

2010-03-20 @ 12:24:04
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

nu finns bilderna bloggarna helst vill glömma..

2010-03-20 @ 12:24:05
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0