21 mars

hejhej! : )
Har fått jättemånga fina kommentarer på sista tiden, så tack alla ! : ) < 3
Jag kom nyss hem, kolla på Tyrold-DIF. Jag tror Tyrold förlorade med ca 10 bollar.. :' (
Tog inte så många bilder, och dom jag tog vart rätt suddiga eftersom det var med mobilkameran.. Här kmr ngr ; )


Sebbe o Petter

Duktiga Jennie antecknade vem som gjorde mål hela tiden : )

Så.. När jag kollade igenom mina mobilbilder kom jag på att ni inte hade fått bilder från varken kyrkan eller Romme. Sen såg jag ngr bilder från när vi va på museét.. Så var beredda på bildbomb snart! : )


Kommentarer
Postat av: Johanna A

Bli dagens blogg genom att gå in på min blogg.

Jag väljer en ny blogg att länka till varje dag! =)

2010-03-21 @ 18:33:19
URL: http://svetsartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0