21 mars

Nu är det mindre än 2 timmar kvar tills Hanne blir 14!! : )
Whio! ^.^
När fyller ni år ? : )

Är julafton bättre än födelsedagar?
Kanske beror på vem det är som fyller år..
Själv tycker jag mer om julafton. Alla får paket och det är inte bara en person som allt fokus är på. När det bara är några dagar kvar till julafton pratar dom flesta om det, det är inte så på t.ex. min födelsedag.. mina kompisar längtar liksom inte tills jag fyller år ^^)
Skulle vara lite konstigt om dom gjorde de..

När det börjar närma sig jul så fixar man med julgran, klappar och allt runtomkring. Man kanske tar fram små jultomtar att sätta i fönsret, julbelysning runt huset.. Det ska fixas så mycket till jul, och det gillar jag ; )
När man fyller år är det väl mest presenter och mat man ordnar med.

Kommentera gärna om du inte håller med mig.. Iof kan du kommentera OM du håller med mig också ^^)
Nu ska jag nog gå och lägga mig snart.. Om jag nu kan sova. Hostar jättemycket.. :' o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0