24 mars

Godnattkväll! : )
Nu ar jag borstat tänder, tvättat bort sminket och allt som ska göras innan man kan sova.
Och eftersom jag ska vara klar med en bokrecension -som jag inte ens läst klart boken till- snart så tänkte jag gå och läsa ett tag också.. Så det blir alltså inte så mycket mer dator ikväll :' (
Men ni ska få en bild fån fb.. Haha, petville..
Okej, jag är inte en petville-nörd men jag fyller på maten varannan dag så att den inte dör..
Haha, level 39 *wiho*

Ser ni att jag har 79582 kr, jag behöver bara tre grannar till så kan jag köpa ett nytt rum (a')
Haha, så snälla bli min granne på petville! x )

Ojjj, nu drog tiden iväg.. Så godnatt! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0