25 mars

Hejhej!
*Brrr* Nu är det kallt ute igen.. -.-'
Var ute med Wicky nyss, blåsigt och kallt.. Iof hade jag bara en väst på mig, men borde ändå vara varmare.. Det är faktiskt mars, och då borde snön vara borta för länge sen :' O

Idag är det ju som sagt våffeldagen.. Men vi har inget pulver hemma, eller grädde (snyft). Men jag ringde till mamma åh hon sa att hon kunde köpa det på vägen hem *jippie*! Så det blir våfflor med grädde o sylt för mig idag.. : )
Ska mina bloggläsare också äta våfflor idag ? ; )

Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt One Tree Hill.. : )

Kommentarer
Postat av: josefine

följa varandra på bloglovin? :)

2010-03-25 @ 15:45:36
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0