26 mars

Hejhej! : )
Kom hem för lite mindre än en halvtimme sen. Supervarmt ute nu ju! Imorse tyckte pappa att jag skulle ta en lite varmare jacka, men jag vill promt ha en tunn jacka.. Och de var tur.. När jag gick hem så vart jag jättetrött och törstig av värmen.. Fast det är väl de alla har väntat på, värmen? Så man ska ju inte klaga.. Det är bara snön som ska bort nu! : )

Imorgon händer två saker, Earth Hour + Wickys födelsedag.. Mamma skulle köpa lite presenter till Wicky idag.. Fast än att hon är en hund och inte fattar att hon fyller 5 så blir hon ju ändå glad.. Ser så gulligt ut när hon öppnar paketen själv.. ^^

Kommer ni ihåg förra året när det började närma sig Earth Hour?
Då hade ju Arla svarta (!!) mjölkpaket.. Tyckte jag var rätt roligt, men det såg så äckligt ut.. Gammalt tyckte jag.. Tur bara att det bara var förpackningarna som var svarta och inte mjölken ; )

haha, jaja.. Idag är det träning, tror det är k. 19.00 i Tyresö hallen.. Min första träning denna vecka! *WIHO*
Längtar faktiskt..!

Nu har vi köpt tulpaner också, av Fanny. Grannen : )
Vart en bukett som var färgglad.. massa olika färger.. Fiint va ? : )


Ojj, vilken liten.. Men typ alla bloggar har denna. Så ni har säkert sett den förut ; )

Nu vart det ett långt inlägg om massa saker, ska kolla på nåt program nu..! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0