26 mars

Hejhej!
Först var det träning, sen var det hem och äta räkmacka.. MUMS!
Sen var jag lite bortskämd *hihi* och bad mamma/pappa hämda ved+tända brasan och bad mamma/pappa fylla mitt fotbad medvarmt vatten+flytta fotöljen närmare brasan+hämta en bok.. Detta skulle dom göra medan jag duschade. haha!
Faktiskt riktigt snäll, sen hade pappa köpt kokosbollar så det blir lite sånt snart också hoppas jag ^^)

Vi kollade lite på Lets Dance. I början kollade jag på de varje vecka, och då valde jag mina favoriter=Claudia och Mattias. Alltså båda finalisterna.. x )
Jag tror jag hejjar på Claudia till 51 % och på Mattias till 49 %. 
Men ärligt talat så vet jag inte när de skulle börja igen, så nån kanske redan har vunnit x )

Här får ni en video från ikväll!  : )

Så, hejdå! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0