27 mars

Såå! Nu har jag duschat! Sköönt det var, är pigg och fräsch nu : )
Jag tänkte kolla på ett avsnitt One Tree Hill, som jag skrev tidigare. Men ni kanske vill ha bilder från när Wicky öppnade sitt paket imorse ? ; )


Lite mörk bild, tog den innan jag kom på att jag skulle ha blixt x )
Wicky är överlycklig och får sitt paket! : )


Mm, man ser ett litet grisöra där! : )


Draaa!


Mm, ett ben också : )

Där ser man vildsvinet oxå! : )


Gud så gott *hosthost*

Närbild! : O


Hennes svans ser lite knäpp ut på denna bild, men hon viftar på den.. och då är det svårt att fota kan jag ju säga!! ^^

Aww, vad fin bild! : )

Så, det vart lite bilder.. Bilderna från idag orkar jag inte lägga upp, men nu är det time for One Tree Hill.. Så ByeBye! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0