29 mars

Godmorgon! : )
Jag gick upp klockan 7 idag! Brukar ju vanligtvis somna om till klockan är halv 8 och jag måste gå upp.. Men inte idag, hihi : )
Så jag har hunnit med att chatta lite med Alicia och testat ett nytt spel på fb..
Jag brukar vanligtvis gå in på typ Petville, restaurant city och tiki resort..
Ibland Pet Society, och när jag gjorde det så spelade jag på hjulet och vann 800 pengar! Hihi, brukar vinna typ runt 100 annars, så jag har börjat fundera på att detta kanske är min tur dag! : ()
Hihi, jag är inte så trött som jag brukar på morgon, vinner 800, ********* <-------Vad händer idag ? : )

Hihi, så ni får läsa min blogg i eftermiddag och kolla om jag har haft mer tur!! ^^

Ojj, nu vart klockan mycket!! : P



Ser ni ? : )
800 x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0