3 mars

Hej! Nu är jag hemma : )
Jag gick hem till Julia och vi skulle gå ut med hundarna åh ta lite kort.. Det vart jättedjup snö på hennes tomt så mycket tid gick åt till att komma bort till skogen.. När vi äntligen kommer till stigen så tar jag lite bilder och ska kolla vad klockan är eftersom Julia skulle till tandläkaren en timme senare..
Men då visar det sig att jag har tappat min klocka nånstans i snön eftersom den inte ligger i hallen där ja senast kollade på klockan.
Så nu är min klocka som kostade 1000 kr borta.. :' (

Jag har haft 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 mobiler minst..

Min första mobil, jag tror den såg ut såhär.. Den bara försvann :' o


Min andra mobil kan jag inte hitta bild till.. Men den tappade jag iaf också bort.. Men kommer inte ihåg hur.. : s


Min tredje mobil hittar jag inte heller bild till men den vart iaf tvättad i tvättmaskin..


Tror detta var min fjärde, fick en ny efter ett eller två år. Sen när jag tappade bort mobilen under fick jag ha denna, som jag sedan också tappar bort.. : s  

Undrar om de här var min femte..
Skärmen sprack och skalet där bak gick sönder men den tappade jag iaf i skidbacken.. :' o

Min sjätte mobil, iof inte ny.. MEN DEN TAPPADE JAG INTE BORT!! : D

Min mobil jag har just nu..



Sen har jag också tappat bort massa andra saker.. bl.a. en musikspelare.. Fick den i julklapp 2008..
2 dagar senare var det en spricka på skärmen och 5 dagar senare var den också tvättad i tvättmaskinen.. : )


Juste, en sak som ni läsare kanske inte vet är att jag har dålig syn. Så när jag var mindre hade jag glasögon.. Har haft 3 eller 4 par.. Alla har försvunnit förutom mitt första par som jag hittade i en bokhylla för drygt ett år sedan.. Eftersom de var mitt första par var dom rätt små..
Men annars kommer jag inte ihåg hur alla har försvunnit men ett par hade jag tydligen tappat på skolans parkering eftersom min kompis pappa hade hittat dom där.. Iof mosade av nån/några bilar.. :' o
Fast då tyckte jag säkert de var bra så jag slapp använda glasögon ett tag för jag HATADE verkligen att ha på mej dom.. Varje morgon hade vi en disskusion hemma.. Men jag var jätteful i dom, och jag menar det verkligen.. x )

Men om jag skulle använt glasögon då skulle jag sluppit allt sånt nu, men nu har jag linser.. Så det syns iaf inte..

Ett till inlägg kommer om en liten stund : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0