3 mars

Godmorgon!
Vaknade hyfsat tidigt idag trots att jag hade lite problem med att sova.. sista gången jag kollade på klockan var hon kvart i ett.. Så det tog drygt en timma innan jag somna.. ; )
Sitter just nu och chattar på msn, läser bloggar, fb.. Ska väl äta frukost snart..
Får väl hoppas att jag inte glömmer mitt bröd i ugnen som igår och får slänga de. :' (
Brödet ska vara inne i 10-12 minuter, inte i 35 minuter.. ^^)

Ni ska också få en bild från igår.. Kunde inte ladda upp direkt efetrsom batteriet var slut och sedan när de laddat klart så orkade jag inte.. Men bättre sent än aldrig.. : )

Wicky, som rullar sig i snön : )

Wicky och min vante ^^)

Ses  lite senare : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0