6 mars

Hejhej! : ) Jag hoppas jag kan skriva detta inlägg på mindre än 5 minuter x )
Jag skrev nyss ett litet brev till farmors bror.. Men det är så svårt.. vad ska jag skriva..

Är det någon av mina läsare som skriver mycket brev och har lite idéer om vad man ska skriva, dela gärna med er ! ; )

Eller är det någon av mina läsare som själva bloggar och har lite idéer om vad man ska skriva, dela gärna med er då också! ; )

Det är svårt, jag har inga tankar jag vill skriva, nyheter eller nåt och sen vet jag heller inte vad NI vill att jag ska skriva om.. så det blir lite knivit ibland.. x )
Men jag ska väl gå och lägga mig nu för jag är lite trött.. Nä, nu ljög jag.. Jag är faktiskt rätt pigg.. : P
Men jag går väl och lägger mig.. för.. för.. Nån gång måste man väl göra de som man måste äta..

Hoppas jag hinner publicera!!! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0