8 mars

Hej på er! : )
Har nyss tittat på ytterliggare ett avsnitt av One Tree Hill! Så himla bra x )
Hihi.. Kan fortfarande inte berätta något som hänt eftersom lilla Emelie är lite seg .. Hon är fortfarande på säsong 4, och jag kollade ju rätt mycket på OTH så troligen kommer jag aldrig kunna berätta något här i bloggen x )
Haha, nu ska jag väl äta lite.. eller kolla på ett avsnitt till .. och sen äta..

Juste, en sak som jag måste fråga ALLA som läser denna blogg..
Uppdaterade jag dåligt i helgen?
Idag sa Linn att jag INTE gjorde det.. Men vad tycker ni andra? ; )

Ses lite senare! : )




Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Men du uppdaterar inte dåligt alls ju! :D

2010-03-08 @ 17:02:24
URL: http://typmiig.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha ; )

2010-03-09 @ 15:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0