9 mars

Hola! : )
Kom nyss åh tänka på spanskaprovet vi hade innan sportlovet.. Vi fick tillbaka provet (rättat) idag.. och jag vart faktiskt ganska nöjd med resultatet : ) Dukiga jag, som pluggade innan ! ; )

Jag har precis duschat.. Passade på att borsta tänderna + tvätta bort sminket -fast det gjorde jag i duschen- så jag kan gå och lägga mig när jag vill! JIPPIE! : D
Ni ska få två bilder..



Ser ni någon skillnad? : )

Mamma ringde iaf en kille på hennes jobb (som är bra på datorer) så jag kunde se allt! : )
Haha, jag kände mig typ blind ju.. Men nu kan jag se igen! Wiihoo! : D

Detta blir nog mitt sista inlägg för idag, tyvärr :' (
Men ni får stå ut.. : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0