17 maj

Hejhej! Länge sen, jag vet.. Men jag har haft minst 2 besökare varje dag fastän att jag inte uppdaterar alls.. Vilka kan det vara? ; )

Jag var ju i Finland och spelade handbollscup i helgen. Vi vann hela alltet och det var en grymt kul helg!
Vi åkte hemifrån kl. 6 i fredags morse och kom hem idag klockan halv 8. Så jag är jättetrött, + att jag har plugg!

Jag kom också med i tidningen, men glömde tyvärr tidningen på båten. F*n! En halv sida stor bild på mig och en tjej i Dicken. Haha ; )

Alicia kommer snart och tills dess ska jag plugga lite, ladda in bilder ( om jag hinner ) och äta något : )

Lite kortkort uppdatering... ^^

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hahaha typ jag? xD (A)

2010-05-18 @ 20:37:19
URL: http://maybetomorrowharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0