2 maj

Hejhej
Ungarna är 4 veckor och 2 dagar, alltså könsmogna. Tror att dom är brunstiga, Alicia kände en lukt tidigare idag + att Bibo är heelt galen. Jag har hållt på med ungarna + att dom har fått springa i bollen. Efter de har jag hållt på med Bibo och han har fått springa i bollen. Han känner av deras lukt jättemycket tror jag.
Tycker lite synd om honom... Jag ska inte ta upp han så mycket nu tills på torsdag, när ungarna ska flytta till djuraffären. Och tills dess ska ungarna inte få springa i bollen. Har tvättat bollen också, men tror inte att lukten försvinner så lätt "/

Ett tråkigt inlägg för er som inte har hamstrar, var bara tvungen att skriva de.. Ska bära upp ungarna till övervåningen nu, sen ska jag nog gå o lägga mig : )
Godnatt sötnosar ! : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0