2 maj

Hejhej! : )
I fredags vart hamsterungarna leveransklara, så det har varit fullt upp. Det återstår nu bara 2 honor och 1 hane!
När jag och Alicia var i centrum i torsdags pratade vi med en tjej på djurmagazinet. Då sa vi att det skulle komma 7 ungar om vi inte fick någon mer köpare.. Men nu är det bara 3 kvar, och dom kanske också blir sålda.. Men att det skulle gå såhär bra trodde jag inte ; )
Nu har jag två honor här hemma, en grå och en Vanilj. Tog ut dom för ett tag sen och då var dom jättespringiga : D
Här är bild på dom två honorna jag har hemma:


De ena ögat blev lite rött p.g.a. blixten ; )

Söt va?


Ett inlägg till kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Lollo,

Samma sak här som på eran gemensamma blogg. Hamstern är alldeles för smal, och de kan bara inte se ut så tyvärr. / Lollo & Vera

2010-05-03 @ 15:37:51
URL: http://barahlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0