26 maj

Hejhej ! : D

Foki och furniturebox.se utser en vinnare nu på fredag, alltså den 28 maj. Ni som inte läser fokis blogg så ska man designa en soffa, du får välja precis hur den ska se ut! Du kan rita den på ett papper eller på datorn, sedan ska du lägga in den på din blogg och skriva ungefär som jag gör nu. Du ska också skriva på fokis "tävlinginläggskommentarsfält" (hahaha) att du deltar i tävlingen.
Sen är det bara o vänta tills på fredag, och kom ihåg! Om du vinner får du din egendesignade soffa! Det skulle inte vara så dåligt va? Så sätt igång o rita! : D




MIN SOFFA:



Ni ser den gråa pluppen? Jag tycker att den färgen skulle passa jättebra. Men jag var lite osäker, vit var också fint. Med några mörkare filtar på.. I alla fall, ni ser de rosa i mitten av soffan.. Där ska man kunna dra ut ett bord ifrån. Om man ska äta middag framför tv t.ex så är det bra att ha ett bord man kan ställa tallrikarna på, eller hur? ; )
Och om man väljer att inte ha bordet ute så finns det massor av plats omman bara tänkte slappa lite framdför tv:n. 
Jag har inga speciella mått på soffan, eller i huvudet har jag på ett ungefär. Men jag har inte ritat dom på bilden, det ska t.ex. vara lite högre bord än vad det ser ut att vara nu..

" Hoppashoppashoppas att foki och furniturebox ser min soffa! "


Nu ska jag nog gå o lägga mig, godnatt! : )

Kommentarer
Postat av: nefo

Hej! Söt blogg kolla gärna in våran.

2010-05-29 @ 18:10:32
URL: http://nefo.blogg.se/
Postat av: ttove♥

Fin blogg. Hur mår du idag? :)

2010-05-29 @ 20:09:34
URL: http://bbarattove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0