1 mars

Hej : )
Nu har jag hällt varmt vatten på snön. Det vart inte så stor skillnad, men men. : ) Kul grej åh göra iaf x )
Kimberley kommer snart, vad vi ska göra vet jag inte än.. Kanske gå ut en stund. Fastän att jag längtar till sommaren betyder det ju inte att man ska sitta inne hela dagarna ^^)

När jag ända bloggar så kan jag ju skriva att jag har jätteont i min svanskota.
Så fort jag rör mej gör det jätteont :' (
Speciellt om jag suttit ner länge och sedan rör på mej..
Kommer ni ihåg när jag visade massa bilder nä jag och Jennifer var ute i snön och tog massa bilder.. Då gjorde jag en bakåtvolt och de sa typ "KNAAK", haha ; )
Då gjorde det jätte ont i hela ryggen åh nacken.. Så jag har börjat tro att de är därifrån jag har ont..
Kanske ska avvakta och se om det går över.. men jag har ju haft ont i över en vecka nu.. Jag får väl stå ut..
Ses senare! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0